Cara membuat dan menggunakan azimat untuk nasib

Sesetengah orang bertuah dalam hidup, sementara yang lain tetap bertahan walaupun usaha yang luar biasa, tetapi usaha mereka tidak dinobatkan dengan kejayaan. Untuk memperbaiki nasib mereka dan menarik kesejahteraan material, orang telah lama menggunakan azimat bertuah. Azimat bertuah ialah barang atau aksesori istimewa yang dikurniakan kuasa ajaib yang istimewa dan membantu pemiliknya dalam pelbagai situasi kehidupan. Azimat untuk nasib boleh dibeli di kedai khusus atau anda boleh membuatnya sendiri.

Bertuah orang yang telah meningkatkan nasib mereka dengan bantuan azimat bertuah

Bagaimana jimat berfungsi

Azimat bertuah atau azimat bertuah berfungsi mengikut prinsip berikut:

Azimat untuk nasib membantu untuk bertemu orang yang betul
  • membawa kesejahteraan kepada kehidupan, membantu untuk bertemu orang yang betul, mendapat berita baik;
  • azimat untuk nasib akan membantu memanjat tangga kerjaya, meningkatkan hubungan dengan rakan sekerja dan dengan pengurusan;
  • azimat untuk nasib dan nasib menghalang pertemuan dan komunikasi dengan orang yang malang, membantu untuk membuat kawan baik;
  • menarik tuah dalam perniagaan, meningkatkan keuntungan, urus niaga menjadi menguntungkan, aliran pelanggan meningkat;
  • pemilik jimat menjadi lebih menarik kepada orang, mereka mula menghormati orang seperti itu;
  • azimat sedemikian akan membawa tuah dan membantu memenuhi keinginan yang dihargai;
  • semua pertikaian dan mahkamah diputuskan memihak kepada pemilik azimat;
  • dengan bantuannya akan lebih mudah untuk lulus peperiksaan, menjalankan temu duga;
  • Apabila nasib seseorang meningkat, dia mula menang dalam pelbagai loteri dan pertandingan.

Adalah penting untuk diingat bahawa orang yang gembira menjadi objek iri hati. Oleh itu, apabila membeli atau membuat azimat nasib dengan tangan anda sendiri, disyorkan untuk menggunakan azimat selari yang melindungi daripada iri hati, mata jahat dan bahaya .

Pilih azimat untuk nasib baik

Tangan Fatima membawa tuah, melindungi daripada negatif

Sebelum anda membuat azimat untuk nasib dengan tangan anda sendiri, anda harus membiasakan diri dengan makna azimat tersebut. Azimat yang paling kuat untuk nasib dan nasib adalah item berikut.

  1. Tangan Fatima. Secara luaran, ia kelihatan seperti pokok palma dengan simbol yang digambarkan. Azimat sangat kuat, membawa tuah, melindungi daripada negatif. Mereka meletakkan jimat mereka di tempat kerja, di dalam rumah mereka juga digambarkan pada badan dalam bentuk tatu.

  2. Benang merah. Ini adalah azimat yang kuat yang membawa tuah. Ia boleh dibuat secara bebas di rumah.

  3. Syiling dirajauntuk menarik tuah dan kebahagiaan. Jimat tuah ini menarik kejayaan dan kesejahteraan kewangan. Azimat yang sangat kuat untuk mereka yang bekerja sendiri yang aktiviti profesionalnya berkait rapat dengan perdagangan, jualan dan sebarang perkhidmatan. Ia akan membantu melindungi daripada rakan kongsi yang tidak boleh dipercayai dan transaksi yang meragukan, menarik aliran pelanggan dan pembeli, mengaktifkan pembangunan perniagaan.

  4. Azimat Slavic. Nenek moyang kita telah lama menggunakan pelbagai azimat untuk menarik tuah dan kebahagiaan ke dalam hidup mereka. Ia adalah perkara biasa untuk menggambarkan simbol sedemikian pada pakaian, di rumah, dan menggunakannya sebagai loket atau loket. Jimat utama yang digunakan untuk menarik nasib:

    Ular adalah salah satu azimat bertuah yang paling penting.
    • Sinki dapur;
    • Kolovrat;
    • simbol jantina;
    • cat Perunov;
    • Velesovik.

    Adalah menjadi kebiasaan untuk membuat azimat Slavic daripada logam, tanah liat, kayu dan menyulamnya pada pakaian.

  5. azimat rune. Tanda perlindungan sedemikian popular di kalangan orang yang berbeza. Rune digunakan untuk menarik tuah dan kejayaan:

    • Fehu;
    • vunyo;
    • ansuz;
    • Jiwa.
  6. ladam kuda. Jimat kejayaan sedemikian diletakkan di atas pintu depan, sentiasa dengan tanduk ke bawah. Anda juga boleh membawa azimat dalam bentuk ladam kuda kecil.

  7. shamrock. Satu lagi azimat popular untuk nasib baik dan kebahagiaan ialah semanggi empat daun. Anda boleh menggunakan ikon sedemikian sebagai rantai kunci atau sebagai hiasan. Anda juga boleh membawa semanggi kering dan ditemui dalam dompet, beg atau buku anda.

  8. Hiasan semanggi sangat bagus untuk menarik tuah
  9. ikan emas. Ia adalah simbol nasib, kekayaan dan tuah Cina. Selalunya orang Cina meletakkan akuarium dengan ikan emas di rumah mereka. Ia juga menjadi kebiasaan untuk meletakkan lukisan atau patung yang menggambarkan simbol ini.

  10. kaki arnab. Perkara yang luar biasa ini datang kepada kami dari orang India purba. Mereka memakai loket dengan kaki arnab di leher mereka. Ia adalah simbol kemakmuran dan nasib baik. Digalakkan dipakai kepada orang yang berniaga.

  11. kunci emas. Ini adalah barang ajaib yang kuat. Lebih baik membuatnya daripada emas atau perak. Dengan bantuannya, anda boleh membawa kemakmuran dan kesejahteraan hidup dan mengatasi masalah dan kesukaran yang paling sukar.

  12. mata kucing. Dengan bantuan mineral ini, seseorang menjadi lebih berwawasan, dia mengembangkan intuisi, dia dapat melihat bencana yang akan datang dan mengambil langkah-langkah yang diperlukan dalam masa. Ini adalah perlindungan yang sangat baik terhadap rakan sekerja dan rakan kongsi perniagaan yang tidak bertanggungjawab, terhadap orang yang iri hati dan penjenayah.

Azimat lain untuk nasib adalah:

Patung dalam bentuk gajah membawa tuah dalam pekerjaan
  1. gajah. Ia adalah simbol kejayaan yang stabil, membawa tuah dalam kerjaya dan menarik kesejahteraan material. Anda boleh memakai azimat dalam bentuk gajah, anda boleh meletakkan patung dengan imejnya berhampiran anda.

  2. kumbang kumbang. Merujuk kepada simbol bertuah dan membantu memenuhi keinginan yang dihargai.

  3. Beg omamori Jepun. Ia adalah di dalam rumah, pejabat, kereta. Jimat ini membawa kejayaan, tuah, bakat dan kekayaan.

  4. lingkaran tuah. Lingkaran adalah simbol pergerakan yang tidak berkesudahan, kejayaan dan aliran wang. Ia mengumpul kekuatan dan tenaga positif. Ia membantu untuk meningkatkan tangga korporat, membantu meningkatkan hubungan dengan pengurusan, mendedahkan kualiti kepimpinan.

Azimat buatan tangan mempunyai kuasa yang kuat. Oleh itu, lebih baik tidak membeli produk siap pakai, tetapi belajar cara membuat azimat untuk nasib dengan tangan anda sendiri.

Cara membuat azimat dengan tangan anda sendiri

Bagaimana untuk membuat mantra dengan tangan anda sendiri? Terdapat cara mudah untuk membuat jimat dengan tangan anda sendiri di rumah.

Minta sebatang lilin untuk nasib
  1. Jimat lilin. Ia mudah dibuat dengan lilin gereja yang ringkas. Untuk membuat azimat, anda perlu menyimpan pada lilin lilin dan meminta dia untuk nasib dan nasib. Seterusnya, titiskan lilin ringan ke permukaan rata. Apabila ia mengeras, kupas dan letakkan sekeping kain semula jadi di dalamnya. Sentiasa bawa jimat seperti itu bersama anda atau bawa bersama anda dalam situasi yang sukar, apabila anda memerlukan tuah dan tuah.

  2. Jimat Syiling. Cara membuat azimat untuk nasib baik dalam pelajaran dan kerja:

    • tunggu bulan tumbuh, turunkan syiling perak atau perak ke dalam air supaya bulan terpantul di dalamnya;
    • katakan perkataan ini:

      "Pembantu Voditsa menyerap cahaya bulan. Apabila cahaya ini memasuki air, biarlah kekayaan datang ke dalam hidupku";

    • tinggalkan syiling sehingga pagi;
    • Keluarkan pada waktu pagi dan masukkan ke dalam beg tangan atau beg merah anda.
  3. anda juga boleh melakukannyadolar bertuah. Ambil bil satu dolar. Gulungkannya menjadi segitiga dan masukkan ke dalam dompet anda.

  4. Lipat bil menjadi segi tiga untuk mendapatkan dolar bertuah
  5. Lukis atau ukir pada kayuRune Fehu. Masukkan dalam beg tangan, poket atau beg tangan anda. Dengan bantuan jimat sedemikian, anda akan menarik nasib dan kebahagiaan ke dalam hidup anda.

  6. Pesona yang diperbuat daripada benang. Ambil 5 utas putih dan satu merah. Simpulkan benang putih di tengah dengan benang merah. Ikat lima simpulan dengan kata-kata: "Saya mengait simpulan, saya menarik kebahagiaan. Saya akan mengikat simpulan, nasib akan datang kepada saya. Sembunyikan azimat anda supaya orang yang tidak dikenali tidak dapat melihatnya.

  7. Sulaman untuk nasib. Anda boleh menyulam simbol pada pakaian yang menarik tuah dan tuah. Ia boleh menjadi apa-apa item yang anda suka. Adalah penting untuk memilih hanya benang semula jadi untuk sulaman, sebaik-baiknya merah. Semua kerja harus dilakukan hanya dalam suasana hati yang baik dan kesejahteraan.

  8. beg untuk nasib. Jahit beg kapas kecil. Masukkan segenggam bijirin, gula, lilin dari lilin gereja. Teratas dengan benang bulu merah.

Pengaktifan azimat

Jimat buatan tangan sangat berkuasa. Agar ia berfungsi secara maksimum, adalah perlu untuk mematuhi peraturan dan cadangan mudah ahli esoterik dan psikik:

Ia adalah perlu untuk mematuhi peraturan dan cadangan ahli esoterik dengan tegas
  • Jangan beritahu sesiapa bahawa anda mendapat hasil positif dengan bantuan jimat.
  • Jangan berikan azimat anda kepada sesiapa, benarkan sesiapa sahaja menyentuh atau memeriksanya;
  • untuk membuat azimat sedemikian hanya dalam kesihatan yang baik dan semangat yang baik.

Mengaktifkan item sedemikian adalah mudah. Kuasa empat elemen digunakan untuk ini. Dapatkan segenggam kotoran, bekas air, buka tingkap dan nyalakan lilin lilin. Turunkan jimat ke dalam tanah, dan kemudian ke dalam air selama beberapa minit. Seterusnya, pegang lilin di atas api dan letakkan berhampiran tingkap yang terbuka. Minta bantuan setiap item. Sebaik sahaja anda telah mengaktifkan azimat anda, anda boleh menggunakannya.

Azimat yang menarik tuah dan kejayaan boleh dibeli siap pakai di kedai khusus. Tetapi objek yang dibuat oleh seseorang dengan tangannya sendiri dan mengecasnya dengan tenaga dan fikiran positifnya mempunyai lebih banyak kuasa. Untuk mendapatkan hasil maksimum dari kerja jimat, ia mesti diaktifkan. Ia juga perlu membersihkan objek sedemikian secara berkala daripada tenaga negatif terkumpul. Jika anda mendapati ia retak atau patah, ia mesti dikebumikan di tempat yang ditinggalkan selepas mengucapkan terima kasih atas perkhidmatan setia anda. Ini bermakna dia telah mengumpul banyak tenaga negatif daripada orang lain.

Dengan pilihan azimat yang tepat, seseorang akan menemui kebahagiaan dan kebahagiaan dalam kehidupan peribadinya, menjadi lebih berjaya dalam bidang profesional, meningkatkan hubungan dengan orang lain dan pengurusan di tempat kerja.